افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

زندگی مزخرفه...

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۳ ق.ظ

خیلی دوس درام زندگی رو یه جوری نگا کنم ک قشنگ باشه! ینی نگاهمو جوری کنم ب زندگی بگم به به! چ زندگی خوبی! چی زندگی قشنگی!
چقد همه چی گل و بلبله! چرا افسردگی چرا ناراحتی!؟ زمین خدا خیلی قشنگ و خوبه که!!
ولی لامصب نمیشه! ینی نمیتونم!
از اینکه روزای جوونیم داره میگذره و من افتادم توی یه دهکوره ک لامصب آب درست حسابی هم نداره حتی! هر چند هفته ای مجبوریم بریم شهر خودمون آب تصفیه بیاریم.. چ برسه ب بقیه چیزا!
نه زندگی داریم، نه پول میدن! روزای جوونی داره میگذره اونم ب مسخره ترین شکل ممکن...
دوس ندارم اصن اینجوری باشم... اینکه از همه چی ناراحت و شاکی باشم، چون اینجوری نبودم ولی متاسفانه شدم! و باعث شدن ک من اینجوری بشم.
کاش همونجور بچه میموندیم... کاش هنوز ترم یک بودم و بیخبر از جامعه و همه چی و دلخوشیم رشته م بود... الان حتی دیگه همون دلخوشی رو هم ندارم و برام جالب نیس.
زندگی مزخرفه، دنیا مزخرفه... آدما مزخرفن...برای همه چی باید جنگید...
دلم خوشه مامان بابام نفس میکشن.. خدایا همین یه دلخوشی رو از من نگیر، ک اگه بگیری دیگه هییییییچ دلخوشی ای ندارم...
واقعا بنظر شما زندگی مزخرف نیس؟
توی یه آمار گیری ک کرده بودن ایران جزو 10 تا کشور برتر در زمینه افسردگی بوده! ماشالا کشورمون در این زمینه خوب استعداد برتر شدن داره... بیچاره مردم سرزمینم ک همه تبعیدیم.. واقعا مردم ما چ دلخوشی ای دارن...


اینایی ک زندگی رو قشنگ میبینن لدفا بیان بگن چیش قشنگه شاید کمکی بشه و منم خوب ببینم دنیامو...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی