افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

مهربون یا احمق؟

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ق.ظ

اون اوایل طرحم یه زنه اومد کد ارجاع میخواس، من جلسه بودم با رییس جدید دانشگاه وقتی اومدم کلی دعوا راه انداخت ک چرا هیچوقت دکتر نیس و رید تو اعصاب منو 4 تا فوش بارم کرد و رف،
من احمق برداشتم واسش مهر زدم. یکی دو هفته پیش دوباره اومده بود مهر میخواس و من بخاطر اینکه اصولا دنبال دردسر نیستم و حوصله دعوا و اعصاب خردی ندارم واسش مهر زدم.
الان دارم فک میکنم من چقد احمقم. حالا دفه اول و براش زدی چرا دفه دوم بازم واسش زدی آخه!!!
احمقم واقعا! چطور ب روم نیاوردم ک میشناسمش و بهش نگفتم هنوز فوشات یادمه و واست مهر نمیزنم! چرااااااااااااااا واقعا.
نمیدونم چرا بعد دو هفته باز این یادم اومده و الان اعصابم بی دلیل سر این موضوع خورده:))))
خوددرگیری مزمن دارم بابا. 
نمیتونم حتی ب یکی از مریضام نه بگم! چرا اخه؟! اینا انقد طلبکارن و انقد بیشعور .من چرا کارشون رو راه میندازم.
نمیدونم، از بچگی چوب همین دلسوز بودن و مهربون بودنم رو خوردم. احمقم ک مهربونم.
همه سواستفاده میکنن ازین دلسوز بودنم.:(
کاش یکم دل سنگ بودم کاش میتونسم مردمو سر ب دوونم و اذیت کنم:(  کار ک یه خونواده احمق ک ازشون متنفرم دارن باهام میکنن ولی بازم حس دلسوز بودنم بهم اجازه نمیده مث خودشون رفتار کنم، ک اگه مث خودشون بودم تا الان 10 بار دمشون رو گذاشته بودن رو دوششون و رفته بودن.
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهههههههههههههههههههههههه اعصصصصصصصصابم خررررررررررردههههههههههههههه
(آیکن عصباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااننننننننننننننننننننننننننننننیییییییییییییییییییی)

واقعا الان جامعه جوری شده ک مهربون باشی ینی احمقی و کسی ک از همه بیشتر سنگ اندازی کنه شاخ تره

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی