افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

من قادرم

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۴۴ ب.ظ

عکسای سواحل استرالیا و بضی از دریاچه های کشورای دیگه رو میبینم و با خودم فک میکنم ک
من قادرم روزها توی اون ویو بشینم و اصلا احساس خستگی نکنم.
قادرم ساعتها اونجا بشینم و ب هیچی فک نکنم و فقط ب صدای امواج آب و مرغ های دریایی گوش بدم
من قادرم صبح تا شب اونجا بشینم و بدون پلک برهم زدنی فقط احساس آرامش کنم...
قادرم کل عمرم رو در اون چشم اندازه چشم نواز باشم و احساس خوشبختی کنم...

احساس میکنم اشتباهی ب دنیا اومدم یا جای اشتباهی ب دنیا اومدم...
خوش ب حال کسایی ک خوشبختن و یا حداقل احساس خوشبختی دارن... مث منه قبل از ازدواج...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی