افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

:(

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۱۲ ق.ظ

خب منتظریم ببینیم نتیجه معافی همسر چی میشه...بیچاره خیلی استرس داره، وقتیم ک استرس داره منو بیچاره میکنه، نه شب درست میخوابه نه حوصله درست حسابی داره...
امروزم ک بعد 3 هفته میخوایم بریم دیار و ... با اینکه حوصله نداشت ولی زورش کردم...
دلم خیلی تند تند تنگ میشه برا مامان بابام... من بخوام برم کشور دیگه احتمال دیوانه شدنم هس ولی واقعا موندن اینجا دیوانه ترم میکنه...
حوصله زندگی کردن ندارم دیگه واقعا... زندگی مزخرفیه کلا...
نه تفریحی نه دلخوشی ای نه شادی ای...همش استرس، همش ذهن و دل مشغولی:(
میدونم خیلی غر میزنم و اینجا هم ک شده فقط محل غر زدنام ولی چ کنم... ب چی دل خوش کنم و خوشحال باشم آخه؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی