افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

خدا هستی واقعا؟

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱ ب.ظ

ینی این مملکت واسه خدمتکار شدن هم باید پارتی داشته باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ینی این درسته ؟ طرفو با 20 سال سابقه کار دارن جابجا میکنن روستا بعد اون یکی رو بخاطر پارتی جاش میذارن؟
این سیستم ک جزو خیلی کوچیکی از دولته اینجوریه وای ب حال سیستم اصلی... ینی ریدم ب این مدل کار کردن و پارتی بازیای اینا...
مگه این صفدری ها نبودن ک با پارتی همینجوری از رشته محروم شدن عادی و دارن قلب و رادیو میخونن!
وااااااااااای خداااااااااااا دارم خفه میشم از این همه تبعیض...دلم میخواد داااااااااااااااد بزنمممممممممممممممممممممممممم
خدایا تو عادلی واقعا؟ عدل چیه واقعا از نظرت؟
هرچی بی عدالتی بیشتر باشه خوش بحال پارتی دارا میشه فقط... 
خدایا خیلی دلم میخواد مث تو فیلما بهت بگم حکمتتو شکر... ولی نمیتونم...دلم میخواد بهت بگم خیلی نامردی و دنیای پر از بی عدالتی ساختی و اگه اون دنیایی هم واقعا باشه و اگه عدالتی هم باشه دیگه ب درد عمه ت میخوره بعد از این همه ظلمی ک در حق مظلوما میشه...
کاش بودی واقعا...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی