افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

من همش ناراحتم

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۳۴ ق.ظ

واقعا بعد من نباید ناراحت باشم همش؟
با این اتفاقات مزخرفی ک مدام باعث افسردگی میشه...
با تغییر تاریخ اعزام همسری موافقت نشده و این یعنی همه چی کنسل... مسافرت کنسل...خوشی کنسل...رفتن ازینجا کنسل...
یه عمر اونام میخوان برن مالزی نمیرنا...همین یک ماهی ک ما گیر اعزام اینیم یادشون اومده پاشن برن... دیگه پیام دادم ما نمیتونیم بیاییم...:(
حتی فردا ک قراره بریم آب گرم نمیتونم برم:(
خیلی ناراحتم واقعا...یه ناراحتی عمیق ک با هیچی برطرف نمیشه...
در حدی ک میخوام بنویسم و نمیتونم...
یاد یه مریض بخش روانمون افتادم صبا ک میرفتم دیلی ش رو بنویسم میپرسیدم حالش چطوره هر روز میگف من هممممممش ناااااااراااااااااحتم... بهش میخندیدیم اداشو در میاوردیم... حالا سرم اومد..من همش ناراحتمممممم

از مرکزمون بدم اومده..هی مدام زیرآب همو میزنن و از هم شاکی... اون همکلاسی عوضی ک ازینجا تعریف کرد خیلی بی وجدان و نامرد بود ک اینطوری منو توی هچل انداخت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی