افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

هعی روزگار

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۵۵ ق.ظ
1. خوبیه این شهرستانای کوچک و روستاها اینه ک نمیخواد نگران تیپت باشی!
اینکه کفشم با کیفم ست نیستو شلوارم ب مقنعه م نمیاد!
اولا ک اسباب کشی کردیم اینجا چون همه لباسامو نمیشد بیارم و فقط چند دست لباس آوردم، نمیتونستم ست کنم زیاد و خیلی حرص میخوردم...
الان کم کم دیگه اصن برام مهم نیس تیپم:)) در حدی ک فقط یه چیزی بپوشم و برم سرکارم:))
2.روستاهای دور افتاده اینجا خیلی محرومن بیچاره ها... ینی من قبلا میشنیدم محروم و نمیفهمیدم ینی چی... تا اینکه سیاری رفتم یه روستایی با 6 نفر جمعیت... دو تا خونه کاهگلی..بدون در، واسه در ملافه زده بودن ...تنها چیزی ک داشتن آب بود... نه گاز داشتن نه برق..
پرسیدم واسه برق چیکار میکنین میگه توری میذاریم و سر شب مبخوابیم... شوهرش بیکار بود... میگف دختر عروس کردم و 4 ساله ک 10 میلیون بدهکارم... بهش گفتم چرا نمیرین روستای پایین تر ک امکاناتش بهتره...میگه پول ندارم خانه باسزم، گفتم حتما اونجا خونه خالی از سکنه هس ک برین تو خونه ها... میگف نه... بیچاره ها حتی برای خونه کاهگلی هم پول نداشتن...
اون وقت رفتن یه خونه بهداشت با بودجه 50-100 میلیون ساختن روستایی ک من هر 3 ماهی میرم سر میزنم... همینو نکردن پول رو واسه بهداشت اینا بذارن و داروهاشون رو رایگان کنن...
بیچاره میگف رفتیم سونوگرافی 40 تومن سونوی من و شوهرم شده... هرچی پول داشتیم دادیم برای سونو... با التماس میگف من چیکار کنم خانم دکتر...بهش گفتم ازین ب بعد داروهاتو رایگان بگیر از داروخونمون.. تا جایی از درمانت ک من واست مینویسم و مربوط ب منه واست رایگانه...
نمیدونم چی بگم واقعا.. تنها چیزی ک از دستم برمیومد همین بود... 
چرا ب جای ساختن خونه بهداشت و خرجای الکی نیومدن ب روستاهای فوق محروم بودجه بهداشتی اختصاص بدن... 
اومدن فقط مردم رو پررو کردن... کسایی ک پول دارن هم انتظار درمان رایگان دارن و این بیچاره ها موندن واسه 10هزار تومن پول دارو...
هیچ چیزی توی این دنیا عادلانه نیس...
اون دنیا چطور میخوان ب این عدل پاسخ بدن؟؟؟؟ کسی ک انقد داره سختی میکشه اینجا آیا بودن در بهشت سختیایی ک کشیده اینجا و بی پولیا و استرس ها و نگرانی های این دنیاشو جبران میکنه؟ ب والله نمیکنه...
تموم غصه ای ک آدما توی این دنیا میخورن با هیچی جبران نمیشه..حتی با بهشت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی