افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

طوفان

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ق.ظ

5 شنبه ک رفتیم دیار هیچ وقت فک نمیکردم چنان طوفانی بشه! دوس ندارم در موردش بنویسم...
ولی هم خوشحالم ک همسری جلوشون واستاد هم ناراحتم ک اونجوری شد و دیو بی شاخ و دم انقد گریه کرد... گرچه ک اشک تمساحه ولی خب دوس نداشتم اونجوری باهاش صحبت کنه...
از این ناراحتم ک من هیچ کاره ام و بیگناه و آخرشم همه چیو سر من میشکونن... 
دلم خیلی شکست... انقدر ک نمیتونم چیزی بگم... 
برای تمام روزهای متاهلیم دلم سوخت...به اندازه تمام روزهای بعد ازدواجم دلم شکست...برای تمام روزهایی ک در رفاه کامل بودم و هیچ غمی نداشتم دلم تنگ شد... و واقعا قادر ب نوشتن نیستم... انقدر ذهنم مشغوله از تمام حرفای گفته شده و گفته نشده... 
ازدواج کردم برای آرامشم و الان آرامشم رو ازم میگیرن ...
همیشه دلم میخواست بمیرم و هیچ عبایی از مرگ نداشتم ولی دیشب برای اولین بار با خودم گفتم اگه بمیرم چقد همسری تنها میشه و اصلا دلم نخواس تنها بمونه... 
یادم میاد با اون بنده خدای قبلی ک بحث ازدواج شده بود بهم میگف عزیزم مامان من دیوانه س و منو دیوانه کرده دوس ندارم بخاظر من وارد چنین خونواده دیوونه ای بشی ک آرامشت گرفته شه ... حالا میفهمم چقد دوسم داشت...
کاش همسری هم همین حرفو بهم زده بود و میگف خونواده ش دیوانه ن ... شاید از سر خودخواهی بوده و یا دروغگویی خونواده ش... وای خدای من چ خونواده دروغگویی داره ک فک میکنن از زرنگیشونه...فک میکنن خیلی زرنگن در حالی ک نهایت بیشعورین...
باورم نمیشه گیر چنین خونواده روانی ای افتاده باشم
بغضی توی گلومه ک فقط چون سرکارم باید قورتش بدم و نمیتونم خودمو خالی کنم

و از اینور خونواده من فقط بخاطر همسری ک کارش درست نشده قید مسافرتو زدن و گفتن بدون شما هرگز! تفاوت خونواده ها از عرش تا فرش...
کاش اینکه میگن خونواده ها باید هم کفو باشن رو جدی میگرفتم و با خودم لجبازی نمیکردم...
شاید نفرین بنده خدای قبلی پشت سرمه ک گیر چنین خونواده ای افتادم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی