افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

:(((((

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۶ ق.ظ
نشد... کارمون درست نشد...
معافیت رو فقط برای 28-29 ماه زدن و ما ک 25 ماه بودیم شد هیچی... 
ینی باید بره سربازی با ماهی 200 تومن. ینی باید تنها بمونم اینجا، ینی اینکه هرچی میخوایم نمیشه...
ینی روزای مبهمی ک نمیدونم چی میشن... ینی اعصاب خراب و داغون من و روحیه افسرده اون .
خسته ام از همه چی..اینکه هیچی نمیشه..اینکه خونواده همسر سو استفاده میکنن از وضعیت ما...خیلی نامردن خیلی.
اجاره ای ک باید 4100 بگیریم میخوان 3 تومن بدن...  بعد من ب بابام الکی گفتم برای اجاره و خیلی میترسم بفهمه...اگه بفهمه بهش دروغ گفتیم دیگه از ما متنفر میشه:( گیر داده با اون پول بیایین ماشین بگیرین و من روم نمیشه بگم باباجان فلا هیچی نداریم... آخه مگه میشه یه نفر انقد بیشعور باشه. مگه میشه یه مادر انقد سو استفاده گر باشه. مگه میشه یه مادر پول بچه ش رو بخوره. 
نمیفهمم چ جوری:( اخه هیچ وقت تو خونواده ما ازین چیزا نبوده.
بخدا دیوونه میشم بهش فک میکنم.
حوصله هیچی ندارم. همونقد پولی هم ک میخواستیم جمع کنیم دیگه نمیشه.
انقدر عمیق ناراحتم ک نمیدونم چی بگم:(
حتی میخوام از شنبه ک با رفیقا رفتیم بیرون و خوش گذشت بنویسم، نمیتونم...انقد ناراحتم ک واقعا دست و دلم ب هیچی نمیره.
بنظرتون خودکشی کنم الان یا زوده؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی