افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

هویجوری تهنا...

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۵۰ ق.ظ
هیچی دیگه... تو خونه تنهام فعلنی... نه حوصله غذا درست کردن دارم نه غذا خوردن...
نمیدونم چکا کنم... خیلی بده ک حال هیچی ندارم... نه انگیزه واسه رزیدنتی، نه استرالیا... نه هیچی...
هنو نمیدونم چکا کنم :( حس بلاتکلیفی و بی انگیزگی خیلی یده... همیشه بدم میومد ازینکه ب این نقطه از زندگی برسم... و بلاخره رسیدم :/

راستی مهندسای عزیز روزتون مبارک...
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی