افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

حیف من :(

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ق.ظ
دلم گرفته...
نمیدونم چرا...میدونم ک از دوری یار نیس...نمیدونم شاید بخاطر اینه ک بعد یه هفته احساس میکنم دلم براش تنگ نشده... دلم گرفته ک چرا تنگ نشده و چرا مهم نی واسم. شایدم تنگ شده و نمیفهمم...
ب آسمون خیره شدم.. انقد ابرا سریع حرکت میکنن دلم میخواد برم سوارشون بشم...
دیروز و دیشب همش بارون اومد... هوا خیلی خوب شده انگار بهار داره میاد! حتی بضی درختا هم شکوفه دادن...
احساس میکنم حیف شدم... واقعا حیف من..حیف من... حیف من...بغضمو چکار کنم سرکار!
دارم شادمهر گوش میدم، خیلی دوسش دارم
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی