افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

کلاهبردارا

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۲۲ ق.ظ
اون روز داشتم با خودم فک میکردم ک چقد چند وقته ذهنم آرومه و نیازی نشده بیام بنویسم اینجا...تا اینکه دوباره طوفان شد و ذهن من درگیر و اعصاب خراب و افسرده و بیزار از زندگی...
دلم میسوزه واسه اینجا ک فقط غمام توشه. موقعی ک شاد و خوشم و حالم خوبه هیچوقت نمیام سراغ وبلاگم...
روز عروسی دوس جونم یه دعوای درست حسابی شد دوباره با عوضیا... اجاره خونمون رو نمیدن و گفتن نه تنها اینو نمیدیم بلکه باید پول خون رو هم برگردونین... اینم یه مدل از کلاهبرداریه دیگه... موقعی ک میخوان دختر بگیرن ک کلی دروغا و پولا ردیفه... چند سال ک میگذره وجهه اصلیشون رو میشه و عوضی بودن خودشون رو نشون میدن. انقدر عوضی ک همه ازشون بریدن... حتی پسرشون!
واقعا اینا شیر سایکوزیس دارن. خیلی وضعشون خراب و داغونه...
گفتم باشه اشکالی نداره پولامونو میذاریم رو هم و طلاهامو میفروشم و پس میدیم هرچی بوده، فقط این وسط ما جلو بابام شدیم دروغگو و بده... 
حالم فقط از همین بد بود ک اگه بابام بفهمه بهش دروغ گفتیم دیگه اصصصصلا رو ما حساب نمیکنه. همینجوریش حساسه رو ما. چ برسه ب این ک بفهمه میخایم همچین کاری کنیم و چنون کاری کردیم... 
دیروز حالم خیلی خراب بود. ب این فک میکردم ک چطور یه مادر میتونه در حق بچه ش چنین نامردی ای بکنه. چطور میتونن اینجوری پول حروم بخورن... و واقعا ایمان آوردم ب حروم خور بودنشون. دیگه وقتی مال حروم میاد تو زندگی یه نفر دیگه مهم نیس بقیه پولش از کجا تا مین میشه. عادت میکنه. اینجوری رشد میکنه. واسش لذت بخش میشه حروم خوردن. 
هی حواس خودمو پرت میکنم ک بیخیال نوشتن این چیزا بشم، نمیشه. 
خلاصه ک پول ما رو خوردن، در حق بچه شون نامردی کردن و هرچی از دهنشون درومد گفتن. نمیخوام دیگه حتی ریخت نحسشون رو ببینم. 
پولشونم میریم توف میکنیم و میندازیم جلوشون تا ببینم با این پول حروم ب کجا میخان برسن. فقط خدا کنه بابا نفهمه :(
کم بدبختی داشتیم ک اینم اضافه شد
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی