افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

رفیق بازی

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ق.ظ

این دو روز تعطیلی رفته بودیم دیار و خوش گذرونی...همش با رفقا بیرون :)) تولد رفیقو گرفتیم و فرداشم رفتیم دره....
در کل خوب بود. برنامم از اول این بود ک یا دو روزه بمونم تو پانسیون و فقط فیلم ببینم بعد از اینکه بچه ها اومدنشون رو کنسل کردن...
ولی خب یهو هرم گرف برا رفتن و برا اولین بار با اتوبوس کز کردم رفتم... 
خلاصه ک بدک نبود. 
ایشالا شوشو فردا کلا دوره ش تموم میشه و میاد پیشم. این سری دلم واقعا براش تنگ شده...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی