افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

همونی ک نمیخواستم

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ق.ظ

همیشه میترسیدم از موقعیتی ک الان هستم... میترسیدم و بدم مبومد بیام توی بهداشت و بشم یه بیسواد ک فقط کار روتین میکنه... فقط گروه هدف میبینه و فقط پرونده کامل میکنه... اون همه اطلاعات پارسال من بخاطر مرور نکردن و اتفاقات امسال میتونم بگم ب 10-20% رسیده و دیگه همین درصدم چند وقته دیگه صفر میشه... 
بدم میومد از اینکه خانومی باشم ک زندگی مشترک بی احساسی داشته باشه... یا از خونواده شوهر بدش بیاد و با مادرشوهر مشکل داشته باشه.
بدم میومد یه عمومی بمونم و بیام طرح عمومی... میخواستم یه کله تا ته تخصصو برم و بشم بهترین... میخواستم همه دوستم داشته باشن و دختر خوبه باشم. میخواستم بهترین باشم...
حالا شدم همونی ک نمیخواستم...همونی ک بدم میومد...همونی ک میترسیدم...:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی