افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

مردد شدم...

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۲۱ ق.ظ

باورم نمیشه منی ک میخواستم ازینجا برم حالا واسه رفتن مردد باشم. نمیدونم برم روستا یا نه... و واقعا نمیدونم!
حتی از 5صبح بیخوابی زد ب سرم و فقط ب این فک میکردم ک آیا میتونم رفتنم رو تاب بیارم یا حتی با موندنم کنار بیام یا نه... 
موندم واقعا چکار کنم از دست خودم... ذهنم خیلی مشغول و درگیره.
نگاه های دیروزش روی روانمه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی