افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

عوض شدم؟

چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۲ ب.ظ
حتی طرز نوشتنم عوض شده! اینو ک خودم میفهمم! 
میگه حتی چهره ت عوض شده نسبت ب یه ماه پیش. میگم خب 1ماه پیش تنها بودم. یه نفس عمیق میکشه و ناراحت میشه و میگه ببین یهو یه چیزی میگی برجک آدمو خراب میکنی :))))
خودمم نمیفهمم چمه. نمیدونم چرا اینجوری شدم یا چرا دارم جریانو اینجوری جلو میبرم.
هی بهم میگه بگو چی تو دلته. بهش میگم هیچی نیس واقعا! میگه من میدونم یه چیزی هست و نمیگی. و بعد میرم تو فکر ک آیا واقعا چیزی تو دلم هس یا نه؟ و بعد با خودم فک میکنم ک واقعا چی باعث شد اینجوری بشه یا این اینطوری فک کنه. 
و باز بهش میگم هر حرفی گفتن نداره و چیزی نیس تو دلم و میخندم... یه خنده عصبی ک مونده این وسط چکار کنه...
دبروز بهش میگم میخوام از مرکز برم ولی نمیتونم. میگم یه ماه پیش تصمیمم برای رفتن از اینجا 100% بود ولی الان مردد شدم. میگه مگه 1ماه پیش چ اتفاقی افتاده ک مرددت کرده؟ گفتم آخه اینجا حالم خوبه...
و واقعا هم چند روزیه از افسردگی درومدم و حالم خوبه. شاید خیلی خیلی خوب نباشم. اونجوری ک میخوام خوب نباشم ولی خوبم. نسبت ب یه ماه قبل خوبم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی