افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

پارادوکس

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۴ ق.ظ
دیروز رفتم خونه دوس جون... نمیدونم چرا هی اتفاقایی ک نمیخوام میفته ولی تونسم آرومش کنم .
نمیدونم با وجدانم باید درگیر بشم یا نه ولی واقعا طوری شدم ک دیگه هیچچچی برا از دس دادن ندارم و تمام خط قرمزای ذهنیم رو زیر پا گذاشتم. 
دیگه حتی خودمم خودمو نمیشناسم و احساس میکنم تموم شدم! یه حس پارادوکسیکال ک نمیتونم باهاش کنار بیام ولی دیگه واسم مهم هم نیس.
فقط خدا کنه زودتر برم ازینجا. :/
و واقعا انقد هنوز خودم توی شوکم ک نمیتونم چیزی بنویسم از شرح ماوقع...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی