افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

این روزام

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ب.ظ
آهنگای مسیح رو ریختم توی گوشیم و با هندزفری میام سر کار و فقط از صب تا ظهر آهنگ گوش میدم...
فایلای سوالامو مرتب میکنم واسه ریکالا... چای میریزم و میرم لب پنجره وامیستم میخورم. حالم بد میشه.. با این آهنگا پشتم میلرزه حتی...
منتظر میمونم بیاد تو اتاقم تا یه لحظه ببینمش.... ولی دیگه خیلی کم میاد. دیگه هیچی بهم نمیگه. اذیت میشم از این همه هیچی نگفتنش. فقط میاد میگه من همیشه تنهام! 
این روزام اینجوری میگذره...
یه چیزو فهمیدم فقط.. اینکه هیچوقت با کسی ک میگه همیشه تنهام سعی نکنین بخاین زندگی کنین! و ب این فک کنین ک میتونین از تنهایی در بیارینش. واقعیت اینه ک کسی ک احساس تنهایی میکنه حتی در کنار پارتنرش هم همین احساسو داره. حتی اگه اوایل رابطه شون این احساسش برطرف شه ولی بازم این حس برمیگرده. حالا چ یه ماه دیگه چ یه سال دیگه.
یادمه استادم میگف ازدواج هیچوقت تنهایی آدمو از بین نمیبره... اون زمان تازه ازدواج کرده بودم و بحرفش کلی خندیدم. با خودم میگفتم ازدواج با عشق هیچ تنهایی ای برا آدم نمیذاره... ولی الان میبینم راس میگه! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی