افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

چرا؟

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ب.ظ

چرا نبودن این لعنتی توی مرکز منو بهم میریزه؟
چرا باید برام مهم باشه ک با کی میگرده و با کی میخنده؟
چرا دیدن ماشینش از این بالا، از پشت پنجره م بهم آرامش میده؟
چرا باید برام مهم باشه ک پاس میگیره کجا میره و چکارایی میکنه؟
چرا باید برام مهم باشه ک قبلا ک پاس میگرف بهم میگفت و الان هیچ خبری نمیده؟
چرا وقتی با بقیه وامیسته ب حرف زدن من بهم میریزم و ناراحت میشم ک چرا با بقیه گرم گرفته؟
چرا باید ناراحت شم از اینکه وقتی بهم میگه من پیشنهاد زیاد داشتم! با اینکه بعدش میگه جلو تنها کسی ک زانو زدم تنو بودی!
چرا باید فکر کنم ک بهم الکی میگه و مدلش با همه اینجوریه؟
چرا باید واسم مهم باشه واقعا؟
چرا دیگه مث قبل نمیتونم ب رفتن ازینجا فک کنم؟؟؟!!!!
چرا من اینجوری شدم آخه! 
چرا همه چیز انقد لعنتیه؟
چرا نمیتونم مث بقیه لاشی باشم و اونجوری ک دلم حال میکنه با بقیه بپرم...............
شت








موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی