افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

تمام انتهای من...

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲ ق.ظ

خیلی عوض شده... خیلی!
دیگه نه صبح ها میاد پنجره اتاقمو باز میکنه و نه نسکافه میاره واسم... نه حتی زنگ میزنه حالمو بپرسه و نه توی راه پله ها وامیسته واسه اینکه دزدکی نگام کنه...
از هفته پیش اینجوری عوض شد... از وقتی ب انتهای من رسید... 
از وقتی تمام من رو تمام کرد ... از وقتی تمام من رو گاز زد و تکه تکه کرد و فهمید ک من چی ام!
از وقتی بهش از گذشته م گفتم و از وقتی احساس کردم میتونم باهاش راحت باشم...
دقیقا همون زمانی ک داشتم باهاش حرف میزدم و راحت بودم داشتم تیشه ب ریشه حس خوبش میزدم...
نمیدونم واقعا! شاید از اول هم اونجوری ک من فک میکردم نبود و اون فقط وانمود میکرد... فقط وانمود میکرد تا بتونه صاحب تمام من بشه! تا ب هدفش برسه...
تمام احساسم نسبت بهش ته کشیده و توی ذهنم مدام باهاش دعوا دارم ولی نمیدونم چرا وقتی حرف میزنه من خفه خون میگیرم و هیچی نمیتونم بگم و آخرشم همه چی سر من شکسته میشه... 
نمیدونم چرا یاد نگرفتم درست حرف بزنم و حرف دلمو راحت بزنم... همش با همه انگار ک تعارف دارم... و این داره واسم غیرقابل تحمل میشه...
میخوام امروز ببینمش و تموم این حرفا رو بهش بزنم... 
روزای خوب منم اینجا تموم شد... عمرش قفط 3 ماه بود!
و احساس میکنم این یه برنامه 3 ماهه برا همه میریزه... باید کم کم خودمو جم کنم تا بتونم از اینجا بکنم و برم. باید بتونم دل بکنم از این مرکز کوفتی...
دیشب میگه متنفرم از اون مرکز کوفتی ک همش زیر ذره بینم...!!! تازه داره منم بدهکار میکنه.
ذهنم خسته س و احتیاج ب یه استراحتی داره ب دور از همه چی... دلم میخواد یه هفته برم و پیدام نشه! ولی نمیشه:( چقد بده ....
خیلی بده ک همیشه اونجوری نمیشه ک ما میخوایم... و در واقع برای من هیچ وقت نشده . 
دلم یک دل سیر گریه میخواد... یک دل سیر دوری... یک دل سیر تنهایی... 
تنها ک هستم تا دلت بخواد... انقدر ک این تنهایی هر بلایی سرم آورده...
تمام من تمام شده... و من ب انتهای خودم رسیدم! انتهای تمام تنهایی هام... 
و هنوز وقتی میبینمش نمیتونم حرفمو بزنم! لعنت ب این حرفایی ک ب زبون نمیان...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی