افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

وقت کم

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۰ ب.ظ
خیر سرم از صبح نشستم پشت سیستم ک هندبوک هایلایت کنم. انقد بچه ها اومدن تو اتاقم ب حرف زدن و انقد درگیر این گروه بلک لیست شدم ک یهو دیدم ظهر شده و باید برم جلسه. تازگیا وقت کم میارم اینجا... دیگه اینجام نمیشه درسید. ار بس همه میان تو اتاقم میشینن نیم ساعت ب صحبت و بینش مریض و اصن فرصت نمیکنم کاری بکنم! فقط یه تلگرامی چک میکنم گاهی :)))
این نیکی ک کلا فقط در حد سلام خدافص شدیم باهم. قنبر باز کمی بهتره و میاد میگه و میخندیم و چقد خندیدم امروز ب چسب زخمی ک روی گردنش زده بود :))))
آخه سابقه کبودی داره ولی این دفه قسم و آیه میخورد ک بخدا با ریشت تراش اینجوری شده :))))
خلاصه ک ذهنم خیلی درگیره برای جابجایی و احتمالا از یه ماه دیگه برم یه روستای 3/5 و کمی از دست اینجا خلاص شم
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی