افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

سلام

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ق.ظ

سلام.
خیلی سال ها پیش وبلاگی داشتم
 عالمی داشتم باهاش، کلی دوست و رفیق، کلی خاطره.
ولی نابود شد... ینی نابود کردمش...
و الان چ حسرتی میخورم ک این کارو کردم، الان بعد 10 سال به پیج اکثر رفیقام ک میرم همه وبلاگشون رو ول کردن،
من پستای قدیمیشون رو میخونم و یاد گذشته حس قشنگی بهم میده.
گذشته ای ک هیچ دغدغه ای نبود و فقط ب خوشی و مسخره بازی میگذشت.
خیلی فک کردم ک دوباره وبلاگ بزنم یا نه، فشار طرح و دوری از خانواده از یه طرف و فشار این افکار مشوش لعنتی از یه طرف باعث شد دوباره تصمیمو عملی کنم.


و این شد ک تصمیم گرفتم افکار مشوشم رو بنویسم تا بلکه کمی از بار روانی این فکر ها توی سرم کم شه و توی مرکز سرگرم باشم تا اذیت نشم. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی