افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

ب ریش خودم میخندم!

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ق.ظ

یه زمانی توی بلاگفا مینوشتم، اینقد بازدید وبلاگم بالا بود خودم کف میکردم.
حالا باید بشینم ب تنهایی خودم بخندم... اینجا هیچ نشانی از حیات نیس انگار :)))
قبلنم این بلاگفا و وبلاگ نویسی خیلی طرفدار داشت... ولی از وقتی این تلگرام و اینستا اومده دیگه کسی ازین ژینگولک بازیا نمیکنه! 

در کل ولی نوشتن حال میده، احساس میکنم یکم حالمو بهتر میکنه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی