افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

شاکی

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۷ ق.ظ
خوبه احساس میکنم از وقتی مینویسم یکم بهترم، ولی هنوز علایم افسردگی رو دارم...
خیلی بده! قبلا باز یکی دوماهی بود برا mcq میخوندیم، از وقتی فهمیدیم امسال نمیتونیم امتحان بدیم دیگه همونم ول کردیم و این خیلی بده!
نمیدونم چکار کنم انگیزه بگیریم هر دومون! ولی واقعا دیگه حال هیچی نیس...
مریضا هم رو اعصابمن..هرکدوم میان خودشون برا خودشون نسخه میپیچن! ب بضیاشون ک اگه آمپول ندی ک ینی دکتر نیسی! بضیاشونم ک با طلبکاری میان فقط مهر ارجاع میخوان...
کل زندگی شده بازی با اعصاب من. نمیدونم چرا انقد روزا دیر میگذره! جون ب لب میشم تا این طرح لعنتی تموم شه:(
کلا همیشه از زندگی شاکی ام! بخصوص از بعد ازدواجم :/
تازه از بعد ازدواجم با خدا قهر کردم... چند سالی هس باهاش حرف نزدم... حتی دیگه مطمئن نیستم ک هست و منو میبینه یا میشنوه... این باورای چرتی ک از بچگی تو گوشمون خوندن معلوم نیس واقعیته یا نه، ولی یه لحظه تصور کن ک آمریکا ب دنیا میومدی! مسلما اونجا یا دین نداشتی یا مسیحی بودی! اصلا از چیزای اکتسابی خوشم نمیاد! یکیش همین دین مون ک بدترین و بزرگترین معضل فاکتور اکتسابیه :/
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی