افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

محل طرح

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸ ق.ظ

محل طرحم سه ساعت با شهرم فاصله داره! الان ک فک میکنم تو انتخاب خودم موندم ک جل الخالق من چرا واقعا اینجا رو انتخاب کردم! تازه انقد هول بودم ک یه وقت پر نشه :))))
عاغا ما پاشدیم کوبیدیم اومدیم اینجا،یه شهر کوچیک با چند تا روستا! دو روز در هفته میرم روستا دهگردشی...خشک، بی آب و علف، بدون هیچی...

چقد بیچاره ها گناه دارن این زن های روستایی... دلم براشون میسوزه از اینکه تنها دلخوشیشون نشستن کنار هم و غیبت کردنه... شوهراشون میرن چند تا زن میگیرن و این بیچاره ها افسردگی میگیرن و دلخوشیشون میشه اینکه شوهره هفته ای یه بار میاد پیششون...
بدم میاد از این فرهنگ و جامعه...
آخه واقعا چرا باید کشوری ک انقد ثروتمنده، مردمش انقد بیچاره باشن.... طرف نون شب نداره بخوره ولی ماشالا 4 تا زن داره و 10 تا بچه قد و نیم قد ک باز دختراشم تو سن 13-14 سالگی عروس میکنه و تو جهاز خریدنشون میمونه و کاسه گدایی میگیره به دست...
واقعا فقر فرهنگی تا چ حد... اینا همش تقصیر آمریکاس... تقصیر اسرائیله... وگرنه ما ک مردم و کشورمون همه چی تمومن! 

پ.ن: عوارض خروجم ک 3 برابر شد! باز ما خواستیم یه جا بریم! ب اندازه پول بلیط باید عوارض بدیم..
یه چیزی خوندم دیشب جالب بود! میگف کشوری ک نتونه از طریق جذب توریست درآمدزایی کنه مجبوره هزینه هاشو از سفرای خارجی مردمش بگیره!
دیدن تعداد مسافرای خارج زیاد شده گفتن بذا ماهم یه بهره ای ببریم! آخه امسال تعداد سفرهای خارجی دو برابر داخلیا شده بوده!
نمیخوام وارد مسائل سیاسی بشم چون اصن نه اهلشم نه خوشم میاد... ولی واقعا درد بزرگیه...
خارج عزیز! ازین ب بعد همه هزینه ها برا تو میشه...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی