افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

در اتاقم بازه یکی واسم ببندش

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۳۵ ق.ظ
من خیلی تحت تاثیر سریال گری هستم:( منو یاد خودم میندازه. هی بهش فک میکنم خیره میشم ب دیوار و فک میکنم مث خلا!
الانم در اتاقم بازه هرکی رد میشه احساس وظبفه میکنه یه کله ای بکشه تو اتاق ببینه چ خبره! من هستم نیستم، چکار میکنم، براشون جالبه ک خانم دکتر مرکز از صب تا ظهر پشت سیستم از جاش تکون  نمیخوره:))) اونروز یکیشون اومده میگه خانم دکتر وقتایی ک سرتون خلوته بیایین پایین پیش ما بشینین ( تو دلم گفتم ک بشینیم باهم تخمه بشکنیم و غیبت صغری خانم ک دیروز اومده بوده مرکز رو بکنیم..)
راستش از بعد ازدواجم دیگه حوصله خیلی از روابط رو ندارم. با اینکه قبلش خیلی اجتماعی بودم. نمیدونم چرا اینجوری شدم شاید شوهرم چون روابطش محدوده منو عادت داده. ولی در کل حال و حوصله هیشکیو ندارم واقعا.
گری رو بگوووووووو!! 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی