افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

جزوه هام

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ب.ظ

جزوه هایی ک پارسال با هزار زحمت نوشتم رو ورق میزنم...
چقدر زحمت کشیدم.. چقدر وویس گوش کردم... چقدر بیدار خوابی کشیدم... چقدر خودمو اذیت کردم... حدود 4-5 بسته کامل خودکار رنگی تموم کردم... چقد نکته نوشتم و یاد گرفتم...
هنوز باورم نمیشه چطور یک سالم حروم شد و ب چیزی ک خواستم نرسیدم و الان روزام اینطوری میگذره...
دلم ریش میشه یاد اون روزا میفتم...
دلم ریش میشه یادم میاد چقد از خوشیام زدم واسه این امتحان کوفتی...
چقد مظلومم من:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی