افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

بی انصافا

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۰۱ ب.ظ
یا آدمای اطراف من خیلی نامرد و بی انصافن. یا من خیلی ساده ام و ب همه اعتماد میکنم.
وقتی اعتماد میکنم بهشون و میگم در نبود من کشیکای ماه بعد رو بچینین و بعد منو دقیقا میذارن روز مادر با یه امتیاز عادی و ب روی خودشون نمیارن ک اونروز عیده و شاید تو بخای از شهر غریب پاشی بری مادرتو ببینی، نامردن.
خیلی در حقم ظلم شد واسه کشیکای این ماه و ماه بعدم. از خنگیمه ک نمیتونم از حق خودم دفاع کنم و زود کوتاه میام و اهل درگیری نیستم.
دیگه حال و حوصله هیچی ندارم.
بدم میاد ازینکه همه آدمو واسه سواستفاده میخوان فقط. اینکه فقط کارشون با تو راه بیفته و تو هیچی دیگه...
دعا کنین کارم درست شه ازین شهرستان مسخره عقب مونده با آدمای بی فرهنگ و نامردش برم :(
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی