افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

توان هیچ سخنم نیست...

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۶ ب.ظ
ینی اگه 10 روزم اینجا آپدیت نشه  یکی نیس بیاد بپرسه زنده ای مرده ای... چته...
البته خیلی سعی میکنم تعداد بازدیدا و کامنتا و اینا تاثیر نذاره رو نوشتنم چون برا دل خودم اینجا رو زدم... 
احساس میکنم شاید چون خیلی غر میزنم شماها دوس ندارین... ولی واقعیت زندگی همینه خب... چکار کنم. چی بگم الکی؟ چرا خودمو الکی شاد نشون بدم؟
خلاصه ک شوشو سربازیشو افتاده یه روستای دور و میگن ک فقطم پارتی میخواد جابجاییش. ب این راحتیا جابجا نمیکنن.
مدارکو باز با کلی بدبختی واسش پست کردم و خلاصه داستانی داریم ماهم. همش باید درگیر باشیم. 19 ماه دیگه هم درگیر سربازی اینو تا ما بخایم بریم انگار دلار میخواد ب 10-12 تومن برسه. 
از هیچ جا شانس نیاوردیم و هیچی تا حالا ب نفعمون نبوده. خدا بخیر بگذرونه بقیه راهو...
کامنت ک نمیدین لاقل دعا کنین واسمون.
فلا ک گیر این خراب شده افتادم . توان هیچ سخن و کاری نیست...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی