افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

خفقان

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۰۷ ب.ظ

تو کتاب تاریخ دبیرستان ک همیشه میخوندیم:
خفقان شهر رو فرا گرفته بود و مردم از خفقان ب تنگ اومده بودن. همیشه واسم سوال بود این خفقانه چیه؟ ینی چی؟ 
الان با تک تک سلولهای بدنم دارم خفقان رو درک میکنم! قشنگ میفهمم دیگه شهر را خفقان فرا گرفته ینی چی...
قشنگ احساسه خفقان میکنم.
داشتم پولامو جمع میکردم ک بتونم امتحان mcq بدم. تا پولام ب تومن رسید ب اون 2800 دلاره و دلار شد 7 تومن کمرم شکست! 
دیگه الان پولمم ب ثبت نام امتحان نمیرسه حتی! باز باید چند ماه بدوم. حالا باز چند ماه دیگم ک پولام جمع شد دوباره دلار میکشه بالا باز پول ما نمیرسه :)))))  قشنگ تبعید شدیما!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی