افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

تجربه احساسات

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۲۸ ق.ظ

از 5 شنبه تا امروز کلی احساس مختلف رو تجربه کردم...
احساس دختر 18 ساله ای ک تازه عاشق شده و قلبش تاپ تاپ میزنه و شب از شوق دیدن عشقش خوابش نمیبره...
احساس دختری ک شوهرش رفته سربازی و وقتی پسره از سربازی برمیگرده میبینه عشقش ازدواج کرده...
احساس مرد 40 ساله ای ک بعد از 20 سال زندگی زناشویی دلش یه جای دیگه گیر میکنه و باعث ازدواج دومش میشه...
احساس زنی ک بی عشق ازدواج کرده و بعد از ازدواجش نیمه گمشده شو پیدا میکنه.
احساس کسی ک تازه عاشق شده و هر لحظه ب حرفای قشنگ عشقش فکر میکنه و منتظر فردا شه تا ببینتش.
احساس کسی ک تا حالا حال خودشو نمیفهمیده و نمیفهمه...
احساس تنهایی...
یه لحظه تمام این احساسات و افراد رو درک کردم... یه لحظه فکر کردم جای تمام این آدمام و فهمیدم هرکسی در هر موقعیتی ک هست نباید قضاوت بشه. 
من ب عشقم وفادارم... خیلی. و حتی لحظه ای شک ب دلم راه نمیدم. و با تمام سختیای زندگیمون و سختیایی ک خودش کشیده پذیرفتم همه چیو... 
ولی حرفای مراقبم باعث شد خیلی فک کنم ب اطرافم و حالم... این دو روزی ک نبودم هوا خیلی خوب بود و حالمو رو براه کرد... ایشالا ک کسی نر..نه تو حالم...

پ.ن: دارم میرم نیمروی مراقب پز بخورم :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی