افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

یادم میمونه

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۴۶ ب.ظ

خب باید اینو بنویسم ک همیشه یادم بمونه ک عزیز دل جانه خودم مراقب این آدم مارموز باش:)) خودشم میگه من مرموزم و هیشکی نمیفهمه فازم چیه. یه سری میخاستن سر گل دادنش ب یکی از پرسنل حراستی ش کنن:)))) خوشم میاد اینا رو میاد تعریف میکنه واسم. از اخلاقشم خوشم میاد. گفتم ک واسه تغییر پستش واسطه شدم و در کل فلا تنها انگیزه ی اومدنمه واسه مرکز.
ولی عزیزدل جانم، یادت باشه ک تهه تهه تموم غصه هات و دلتنگیات نه بهش حرفی بزنی نه بری بیرون. 
یادت باشه توروخدا... یادت بمونه ک این شیطونه و شر و منتظر چراغ سبزه. یادت بمونه ک داره اعتمادتو جلب میکنه. یادت باشه ک خودشم میگه من با همه همینطور راحتم. یادت باشه ک حرفاشو تحویل نگیری یادت باشه ک تحت تاثیر حرفاش نمونی. 
روز اول شاید اینجور بودم ولی الان دیگه نه... الان دیگه میدونم با کی طرفم و مراقب خودمم هستم.
یادم میمونه... یادم میمونه... یادم میمونه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی