افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

تنهایی جانم...

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۱ ب.ظ

میتونم بگم ک هیچ خبری نیس هیچ جا و منم اصن حالم خوب نیس...
هیچ رغبتی ب این مدل زندگی کردنم ندارم و هیچ انگیره ای هم ندارم! و حوصله ی هیچی هم ندارم!
خیلی بده آدم ب تنهایی عادت کنه! چون اینجوری دیگه کنار هیشکی حالت خوب نمیشه. هیشکی واست جذاب نیس مگر برای یکی دو روز و کنار هیشکی بهت خوش نمیگذره... فقط کنار خودت با تنهاییت بهت خوش میگذره...
آدمی ک با تنهاییش حال میکنه بدونین ب ته خط رسیده. بدونین تموم راه ها رو رفته. بدونین تهه تهش ب این رسیده ک هیشکی ب اندازه ی خودش ب فکر خودش نیس و هیشکی ب اندازه خودش خودشو دوس نداره. 
آدمایی ک با تنهایی شون حال میکنن رو اذیت نکنین... اینا هیچ خیری از دور و برشون ندیدن. اینا میدونن ب هیچی نباید وابسته شد... اینا میدونن ک هیچ وقت خودتو از دست نمیدی و تا لحظه مرگ کنارته... اینا میدونن تنها کسی ک درکشون میکنه و از حال و روزشون خبر داره خودشونن... 
یه جورایی هم خوبه اینجوری چون دیگه حالت وابسته ب هیچ گور ب گور شده ای نیس! 
و هرکی خاس ضدحال بزنه دایورتش میکنی. من واقعا دارم ب این مرحله میرسم. توی بحران روحی بدی هستم ولی واقعا دیگه برام مهم نیس و سعی میکنم هیچی و هیشکی برام مهم نباشه جز خودم. 

- ...کارای انتقالیش درست شد و احتمالا فردا پسفردا بعد از 2 هفته میاد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی