افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

خوابم یا بیدار؟ مستم یا هوشیار؟

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۵ ب.ظ
خدای من! من هنوز باورم نمیشه! و هنوز بعد سه روز توی شوکم! برای همین نتونسم بیام و بنویسم!
همش فک میکنم خواب دیدم... با خودم میگم آره بابا این خواب بوده! وگرنه مگه میشه من چنین کاری بکنم! و یه لحظه هیچی برام مهم نباشه! آخه مگه میشه؟ اونم من! منی ک انقد ادعام میشه!
ترجیح میدم در موردش صحبت نکنم ... چون دیگه فهمیدم خیلی خرم! کی میخام یاد بگیرم هرچیزی ارزش تجربه کردن نداره...
ولی فهمیدم چ حسای قشنگی هس تو دنیا ک هنوز تجربه نکردم... 
دیشب باز احساس کردم تو خواب تشنج کردم.. نمیدونم چرا اینجوری میشم گاهی. تمام طول روز انگشت پام میوکلونوس میزد و رو اعصابم بود. باید برم یه نوار مغز بگیرم...
خودمو حسابی درگیر کارای ریکال کردم...
این روزا دلم بدجوری هوس منتول لایت کرده... اینجای کوفتی هم ک پیدا نمیشه. دلم میخواد تنهایی انقد مست کنم ک دیگه هیچی حالیم نباشه و ب هیچی فکر نکنم و هیچی نفهمم...
دبشب خاب مهی رو میدیدم.... بعد کلی مدت! چ خاب خوبی بود! نمیدونم کجا بودم ک اتفاقی دیدم کنارم واستاده و بعد ک راه افتادم پشت سرم اومد... دلم خیلی واسش تنگ شده بود و توی خوابم کلی دیدمش... حس خوبی بود...
تمام بدنم درد میکنه... نمیدونم از افسردگیه یا مریضیم یا خستگیم یا چی... 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی