افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

جامعه نا امن

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۵۵ ق.ظ

:(
میترسم واسم دردسر درست شه. میترسم واسم دردسر درست کنه. من چقد بدبختم بخدا:( گیر کی افتادم من!
گوشیمو خونه جا گذاشتم گیر داده ک شماره دیگتو بده. گفتم نمیشه این شماره کاملا شخصیه! بعد تازه ناراحتم میشه :(
اصن واقعا موندم چ غلطی بکنم. حتی میترسم نامه توقف بزنم و برم و بازم دس از سرم برنداره :( 
چرا واقعا جامعه انقد بی در و پیکره و مزخرفه ک یک خانم احساس امنیت نکنه توی محیط کار و دائم توی هول و ولا باشه و هی بترسه :(
دیروز تولد سوپرایزی گرفتیم و واسه منم همزمان گرفتن. خوش گذشت خیلی و کلی هم خندیدیم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی