افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

نشد جابجا شم :(

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۵۰ ب.ظ

اینکه گوشیمو جا گذاشتم بهونه خوبی شده برای زنگ نزدنم! و حتی جالبه ک تلفن خونه م هم خرابه :/
همه چی دست ب دست هم داده ک بککککنممم از همه چی...
نمیتونم واقعا اینجوری! بودنش همه جوره اذیتم میکنه... نبودنش یه درده و بودنش هزار درد... درد عذاب وجدان، درد اینکه حس میکنم هرزه اس، درد بازیچه شدن، درد گاهی بی محلی هاش، درد آویزون بودناش.. درد عذاب وجدان...عذاب وجدان...عذاب وجدان...
خدا کنه روزی نرسه واسم دردسر درست کنه. خدا کنه روزی نرسه بشه مث اون شب کذایی ک مهی اس داد. خدا کنه  .... :(
گیر داده ک این شمارمو میخواد و منم گیر دادم ک نمیدم بهت. و هی گیر و هی گیر...
الانم باز زنگ زده ک چرا انقد این شماره واست مهمه ک نمیدی. میگم مهم نیس ولی من کاری ک بخوام بکنم رو میکنم و کاری ک نخوام هم نمیکنم. اونم میگه آره شناختمت ک چقد لجبازی!
گوشیو قط کردم و در یک حرکت ناگهانی زنگ زدم برای جابجایی مرکزم...ولی از شانس بد من یه نفر جایگزین گرفته بودن. و نشد. و نشد ک بشه...
:/
موقعیت بدیه! نمیدونم چ کا کنم :((((((((((((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی