افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

خاعک

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ق.ظ
وای وای وای... خاک تو سر من ینی... وای
اصن نمیدونم چی بگم.. نمیدونم نمیدونم نمیدونم. فقط میدونم ک خیلی احمقم.. میدونم ک خیلی بیشوره. میدونم ک خاکتوسرم ینی.
اعصابم خیلی تخمیه. ینی انقد تابلو بودن این دو تا ک همه فهمیدن و من باز هنوز شک داشتم؟؟؟!!!
ینی خاک تو سر من. خاک تو سر شمسی. خاکتو سر تمام زن های ساده سرزمینم. و خاک تو سر تمام مردهای هوس باز سرزمینم.......
خاعک
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی