افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

دوباره افسردگی...

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۱۸ ق.ظ

در گیر و دار افکار رفتن... میگه شاید معاف شه و دست نگهدارم... چقد این بلاتکلیفی بده... 
6-7 ماهه ک بلاتکلیفم... یا شایدم از اولی ک اومدم... ینی 10 ماه. تا میام یه حرکتی بزنم برای جابجایی یا ازین ور میگن نمیشه یا ازون ور میگن دست نگهدار...
موندم چ کنم و این منو افسرده کرده دوباره...
این چند روز تعطیلی یه روزشو با بهی رفتم بیرون و از خونه و اجاره خونمون ک چ جوری حقمون رو خوردن گفتم و تمام خاطرات ناخودآگاهمو ریختم بیرون. و دوباره اعصابم خرد شد... و همین مجدد منو افسرده کرد. تموم کارایی ک این چند ماهه کردن با من اومد جلو چشمم ..
اینکه حتی یه زنگ نزدن از من توی شهر غریب خبر بگیرن... اینکه ب من گفتم الهی یکی مث خودت گیرت بیاد! (ک از نظر خودم دعا بود تا نفرین) اینکه منو ایگنور میکنن. اینکه اومدن جلوی بهترین خونواده شهر ادعا و قپی میان...
خیلی ناراحتم میکنه همه اینا... فشار درس و کلاسای توتال و هندبوکم از یه طرف دیگه...
امروز هیچ انرژی ای برام نمونده... امروز از همه روزای این یه ماه اخیر افسرده ترم... امروز واقعا ناراحت شدم از وضعیت موجود... امروز واقعا ب حال خودم غصه خوردم...
دلم یه شمال میخواد ک بشینم رو ب روی یه جنگل پر از مه و فقط گریه کنم... یه دل سیر اشک بریزم و تخلیه شم.
توی این 4-5 ماه اخیر نیکی افسردگی منو کمتر کرده بود و این دور شدن ازش شاید یه علت دیگه ی افسردگی من باشه... دلم گرفته... از بالا پشت پنجره میرم ماشینشو میبینم یکم دلم آروم میگیره...
دیروز واسم یه دسته گل و شیرینی گرفته بودن... ولی چقد ماستن واقعا... بقیه بچه ها عکسایی ک گذاشته بودن پرسنل شون خیلی تحویل گرفته بودنشون .. من از هم هیچی در هیچ جا شانس نیاوردم... حتی کارت دعوت مراسم فردا برای من نیومده و اولش خیلی خورد توی ذوقم... ولی خوب نات ایمپورتنت دیگه چیزی برای من

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی