افکار مشوش

نوشته های ذهن آشفته من

نوشته های ذهن آشفته من

بی حوصله!

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲ ب.ظ
ده بار اومدم بنویسم ولی پاک کردم! حوصلم نمیاد اصن!
پریروز ک انقد گریه کرده بودم قیافم خیلی باد کرده بود. نیکی صب اومده میگه چرا خبر ندادی بریم بیرون. گفتم حالم خوب نبوده... از صبحم ک 3-4 ساعت رفته پاس هی میخوام بهش بزنگم ولی خودمو کنترل میکنم! بذار فک کنه برام  مهم نیس تا خودش دست بکشه. 
دیروز منشی دندونپزشکی و نیکی همزمان باهم اومدن مرکز و من باز شک افتاد ب جونم... آخه یکی نیس بگه به تو چه... یکی نیس بگه ماذافاذا... یکی نیس بگه به تو چه ک کی مبره و با کی میره!
بگذریم...   چیزاییه ک اصن اهمیتی نداره...
منتظرم راننده قهوه مو بیاره و برم! ولی هنوز منتظرم دم بکشه!
این روزا اعصابم از وضعیت مملکت خیلی تخمیه... خاکبرسر این...  ای خدا...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی